2012. április 8., vasárnap

Megint egy Húsvét távol


Egy évvel ezelőtt nem gondoltam volna, hogy a következő húsvétot megint itt töltöm a skótoknál! De az élet kiszámíthatatlan fordulatokat hoz az ember életében.
Cardronában vagyok ismét, mintha nem is lett volna az a fél év, amit otthol töltöttem.
A Tweed folyó
Ma reggel korán keltem, felmentem a konyhába, szeltem az otthonról hozott sonkából, egy kis vaj, kenyér, torma, főtt tojás és persze az elmaradhatatlan tea - ez volt az ünnepi reggelim. Jirkának is adtam sonkát, ő is ritkán jut hazaihoz. Tamásnak az ágya mellé készítettem a reggelit. (Ő még ilyenkor alszik az éjszakai műszak után).
A reggeli műszakom a konyhán "bizi" volt, több, mint kétszáz vendég volt reggelizni. De legyürtem. Most pihenek, irogatok. A családdal már beszéltem skypon, Anyuékkal is, így megvolt a napi feltöltődés.



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése