2012. április 9., hétfő

Locsolkodás

Húsvét hétfő.
Ezen a napon gyerekkoromban nyakunkba vettük a Várost (Beregszász) Apuval és végiglátogattuk a rokonságot, barátokat, ismerősöket. Később már a magam útját jártam, Apuval csak otthon, este, vagy valamelyik közös ismerősnél találkoztam. Estére rendesen elfáradtam, mert ugyebár mindenütt a terített asztal, kínálgatás. Én meg persze sosem a mértékletességemről voltam ismeretes. Bár az itókával csínján bántam, mert nem lett volna szép, ha teljesen elázva kerülök haza.
Szép idők voltak. Sajnos, ma már nem divat a locsolkodás Nyíregyházán, ahol jelenleg lakunk a családommal. Itt Skóciában pedig sosem is volt. Én azért ma is meglocsoltam a nőket, persze nem mindenkit, csak azokat, akik megérdemelték :D. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése